Tűzijáték

Ma egy kicsit régebbre lapoztam vissza a verses füzetemben. Végül ezt a szerelmes verset választottam ki Nektek.
Valamiért elbújtattam benne Ady Endre egy verssorát. De máig is csinálok néha ilyet :)


Tűzijáték

Jelenlétedért égek, lázadok,
miközben darabokra hullott
értelmetlen gondolataim rakosgatom.
Minden Egész eltörött,
mi eddig életem vaksötét
alagútjának végét sejtető
játszi fényként derengett.
De a szilánkokból most
Te ragyogsz széttörhetetlen
egészként olthatatlan
tűzzel életem egén.
Érintésedért harcolok
álmaim köd-tengerében is,
a távolság istenével
küzdök, könny-vérem csöpög.
Csókodért könyörgök, ajkam
lángokban fürdik, lázas
lelkem lábaid előtt hever.
Fölém hajolsz. Lágyan, édesen
adod számba az ízed.
Szemedben benne úszik a
sötét Mindenség, csak
két apró csillag ég,
bátran vezeti léptem
a valódi élet kapujához.
Hozzád.

1996. június 3.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Tigris

Érints meg! antológia megjelenés