Számvetés 2017

Azt kell mondjam, rendkívüli dolgokat hozott számomra a 2017-es év. Mivel nem szeretnék kilométer hosszú bejegyzést írni, inkább csak listaszerűen szedtem össze Nektek, mi minden történt írói életemben.


Mindenekelőtt azonban teljes szívemből szeretnék köszönetet mondani Varga Beának, a Könyvmolyképző Kiadó írójának, szerkesztőjének és az íróiskola kitalálójának és oktatójának a rengeteg biztatást, tudást és hitet, amivel támogatott és támogat.
Hálásan köszönöm a többi tanáromnak, szerkesztőmnek is a vezetgetést, közös munkát, és László Maya grafikusnak az Érints meg! kötet gyönyörű illusztrációit.
És ami nagyon fontos: nagyon sok szeretettel és túlcsordulással mondok köszönetet írótársaimnak: az Apolló Tintafoltjai csoport tagjainak, a tanfolyamokon megismert többi amatőr írótársnak és Demi Kirschner írónak, akiknek rendkívül hálás vagyok a támogatásukért, és egyszerűen azért, hogy ismerhetem őket!
Végül, de nem utolsósorban minden olvasómnak, tesztolvasómnak, bétázómnak, a Facebook oldalam kedvelőinek. Köszönöm, hogy vagytok nekem! <3

És jöjjön a 2017-es év számvetése:

Március 8.
A Rozsda és jég című novella nyert az ELLE Magazin “Több nőt az irodalomba” pályázatán, és megjelent az áprilisi szám novellamellékletében

Április-május
Elvégeztem a Könyvmolyképző Kiadó “Dramaturgia” kurzusát

Június 10.
Első könyves megjelenésem a Főnix Könyvműhely gondozásában készült Halhatatlanok című antológiában A halász fia és a nagyfülű című novellával, és első dedikálásom a 88. Ünnepi Könyvhéten

Június 19.
A Rozsda és jég című történetem megjelent az on-line Aranymosás Irodalmi Magazinban

Július 28.
Az első felolvasóestem Irodalmi piknik címen, Veszprém-Gyulafirátóton a premontrei kolostor romjainál. Szervező: Bolla Erika

Július 29.
A lombszöcske című történetem megjelent az on-line Aranymosás Irodalmi Magazinban

Augusztus 7-12.
Részvétel a zsánerirodalmi táborban Kisorosziban, Varga Bea író, szerkesztő és Garamvölgyi Katalin író, szerkesztő, műfordító oktatásával

Szeptember 12.
Kristálykastély című novellám nyert a Könyvmolyképző Kiadó “Érints meg!” pályázatán, megjelenés decemberben

November hónap
Részvétel a NaNoWriMo világszintű regényíró kihíváson, ahol közel 30ezer szót írtam egy hónap alatt

December 17.
Csillagszóró Könyvkarácsony a nyugati téri Alexandra Könyvházban
Az Érints meg! című antológia megjelenése a Könyvmolyképző Kiadó gondozásában, amelyben szerepel a Kristálykastély című történetem.
Részvétel életem első könyvbemutatóján és a dedikáláson

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Tigris