A "Rozsda és jég" már online olvasható

Zazac Namoo festménye
Ahogy korábban már írtam, a történet márciusban megnyerte az ELLE Magazin novellapályázatát, és szerepelt a magazin áprilisi számának mellékletében.
Ez a szám már rég nem kapható, de sebaj, mert mától az interneten bárki elérheti és elolvashatja :)
Ugyanis az Aranymosás Irodalmi Magazin három korábbi novellám után ezt a történetet is publikálta.

A Rozsda és jég az egyik tanfolyam zárónovellájaként íródott, ahol hiteles párbeszédek írását tanultuk. A megadott téma "világok találkozása" volt.

Elképzeltem két állatot: az egyik magányos, individualista, zárkózott, aki belekeményedett az egyedüllétbe. A másik társas lény, kollektivista, nyitott, önzetlen és érzékeny lelkű. Elővettem hozzá egy évek óta bennem élő hangulatot: elvágyódást a hatalmas, ezüstös telihold felé. Aztán találtam egy festményt, Zazac Namoo csodálatos alkotását, és a történet máris formát öltött.

Az eddigi legjobb írásomnak érzem. Bár a történet rövidke, mélyen megszerettem Rozsdát és Jégrókát. Sokat gondolok arra, vajon merre járhatnak mostanában...

A Rozsda és jég című novellát ide kattintva olvashatod el.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Tigris

Számvetés 2017